facebook 2017 dla firm

3 nowości Facebooka, które warto znać

To, że Facebook zmienia się bardzo dynamicznie wie pewnie każda osoba, która prowadzi swoje działania biznesowe w tym kanale społecznościowym. Dziś krótki wpis o trzech nowościach wprowadzonych przez Facebooka w ostatnim czasie, które mogą mieć duży wpływ na Wasze działania.

 

Grupy aktywnych i nieaktywnych fanów fanpage

Osobiście uważam, że to jedna z ciekawszych nowinek jaką Facebook wprowadził w ostatnim roku. Zaawansowani użytkownicy pewnie już od dawna korzystają z opcji remarketingu na Facebooku (kierowania reklam np. do osób, które odwiedziły naszą stronę, czy wykonały inną akcję).

Facebook rozszerza jednak ten element także o działania wewnątrz fanpage! Od teraz kierować reklamy na Facebooku do grup aktywnych, lub wręcz przeciwnie – nieaktywnych fanów Waszych fanpage!

Jak to wykorzystać w praktyce? Continue reading

promocja firmy na snapchacie

Promocja firmy na Snapchat – 4 informacje zanim zaczniesz

Snapchat stał się marketingowym fenomenem ostatniego roku. Prawdziwy wysyp profili firmowych na naszym rynku sprawia, że wielu przedsiębiorców stawia sobie pytanie: czy warto promować moją firmę na Snapchacie?

Niestety jak to często bywa w marketingu, nie możemy odpowiedzieć stanowczo tak, lub nie ponieważ Snapchat to zupełnie inne medium niż te do których przywykła większość z nas w marketingowej rzeczywistości.

Zanim podejmiemy decyzję czy warto inwestować czas i pieniądze w reklamę na Snapchacie, należy zdać sobie sprawę z kilku istotnych informacji w kontekście promocji małej firmy na Snapchacie.

Continue reading

szkolenie facebook katowice

Facebook się zmienia. Dostosuj swoją strategię.

Ostatnie kilka miesięcy to duże zmiany na Facebooku. Począwszy od tych widocznych na pierwszy rzut oka, jak nowe możliwości wyrażania swoich emocji i dodanie do słynnego Lubię to! kilku innych opcji, po te których nie widzimy na co dzień jako użytkownicy serwisu. Z całą pewnością zauważają je jednak właściciele firm promujących się na Facebooku.

Facebook Ads

System reklamowy Facebooka rośnie z tygodnia na tydzień. Ci z Was którzy zajmują się tematem zawodowo zapewne znają wszystkie nowe możliwości płatnej promocji. Jednak wiele osób nie miało okazji poznać takich opcji jak Lead Generation, formaty karuzelowe, czy też promocja na Instagramie. Continue reading

marketing wirusowy seiko

Marketing wirusowy z precyzją Seiko.

Jeśli mieliście okazje zapoznać się z wpisem na temat tego jak tworzyć treści wirusowe, to wiecie już pewnie, że zadanie to wymaga ogromnej dawki kreatywności, pomysłu, często także (tak jak w prezentowanym dziś przypadku) nie może obejść się bez świetnego wykonania od strony technicznej (montaż, dźwięk itd). No i szczęście, bez tego ostatniego składnika bez echa przechodzą nawet najlepsze treści w internecie. Seiko udało się jednak wymieszać wszystkie składniki w odpowiednich proporcjach i zrobić coś fajnego.

Seiko to stosunkowo znana Japońska marka zegarków. Nie jest to żaden Rolex, ale całkiem fajne zegarki uchodzące za precyzyjne i dobrze wykonane. Jak zrobić z tego viral? Marka raczej nie może pozwolić sobie na dużą dawkę humoru w przekazach (nie ten produkt) a pokazanie precyzji i wysokiej jakości to naprawdę trudna sprawa. Continue reading

szkolenie instagram

Skuteczna Promocja Firmy na Instagramie w 180 minut!

Czy nam się to podoba, czy nie, treści wizualne i media społecznościowe na nich oparte zdobywają rynek w zastraszającym tempie. Na ich czele stoi oczywiście Instagram, a firmy które są w stanie w sposób efektywny go wykorzystać, mogą zostawić sporą część konkurencji w tyle.

Instagram to dziś ponad 400 milionów użytkowników na świecie i bardzo dynamicznie rosnąca, kilkumilionowa społeczność użytkowników w naszym kraju. Continue reading

treści wirusowe jak tworzyć szkolenie katowice

Jak tworzyć wirusowe treści w social media – darmowe szkolenie Katowice

Już w najbliższy poniedziałek (07.03) w Katowicach organizujemy kolejne darmowe szkolenie. Tym razem opowiemy nieco o tym jak tworzyć wirusowe treści, a właściwie jak zwiększyć swoje szanse na to, by nasze treści osiągnęły sukces viralowy.

Podczas spotkania zobaczycie przykłady firm, tych dużych, które do tworzenia treści z potencjałem wirusowym mają zazwyczaj sztab ludzi, jak i tych najmniejszych, które dzięki kreatywności i publikacji w odpowiednim czasie zyskały niebywałą popularność.

Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się artykuł odnośnie tworzenia postów viralowych w social media, z którym warto się zapoznać niezależnie od tego czy możecie pojawić się na poniedziałkowym spotkaniu czy nie. Continue reading

Szkolenie: Formaty Reklamowe w Social Media

Media społecznościowe oferują coraz więcej możliwości skutecznej promocji biznesu, nawet tego najmniejszego. Wybór odpowiedniego kanału, oraz opcji promocji i właściwa optymalizacja wymagają odpowiedniej wiedzy i czasu.

Postanowiliśmy podzielić się nieco wiedzą z właścicielami małych firm, którzy planują działania reklamowe na własną rękę i zastanawiają się który format reklamy na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i LinkedIn warto wybrać by osiągnąć określone cele sprzedażowe.

Podczas dzisiejszego, dwugodzinnego szkolenia poznacie najskuteczniejsze formaty i triki, które pozwolą Wam wyprzedzić konkurencję i tworzyć kreacje, które trafią i zainteresują Waszą grupę klientów docelowych. Continue reading

Instagram dla firm

Mała firma na Instagramie. 5 branż które warto promować na Insta.

Dla social media wyjadaczy ten wpis być może wyda się oczywistością. Jednak rosnąca popularność Instagrama sprawia, że dostajemy sporo wiadomości od właścicieli małego i średniego biznesu z pytaniem czy Instagram będzie dobrym kanałem dla ich firmy?

Postanowiłem przygotować więc krótki przewodnik, kto z całą pewnością powinien wykorzystać Instagrama w promocji swojej firmy, a kto może śmiało odpuścić sobie ten kanał (przynajmniej jeśli nie spełni wcześniej odpowiednich warunków). Continue reading

angażujące posty facebook

6 porad jak tworzyć angażujące posty na Fanpage

Algorytm Facebooka docenia strony firmowe, które publikują wartościowe (choć może lepsze będzie słowo popularne) treści. Takie, którymi Twoi fani chcą się dzielić i chcą na nie reagować. Nie każda aktualizacja którą stworzysz osiągnie efekt wirusowy, ale możesz zadbać o to, by wszystkie miały szansę zaangażować Twoich klientów. Możesz skłonić do rozmowy, polubienia, czy udostępnienia znajomym. Innymi słowy poniżej znajdziesz kilka rad jak sprawić by obok Twoich postów nie przechodzono obojętnie.

1. Zdjęcie i Video

Jak już pewnie wiesz, odbiorcy Facebooka lubią treści wizualne, graficzne, multimedialne. Sięgnij po dobrej jakości zdjęcia, filmy, GIFy czy prezentacje. Continue reading

Przepis na udany Viral Marketing (Marketing Wirusowy)

Social Media zrewolucjonnizowały sposób w jaki marki komunikują się z klientami, oraz przekaz marketingowy od małych jednoosobowych firm po wielkie korporacje. Prostota, bezpośredniość i dynamika. Jednak media społecznościowe to jeszcze jedno bardzo potężne narzędzie promocji firmy w sieci: efekt wirusowy.

Oczywiście Viral Marketing (marketing wirusowy) istnieje tak długo jak istnieje samo pojęcie reklamy. Sto lat temu było to przekazywanie z ust do ust opinii o zaskakujących wydarzeniach/ działaniach marketingowych, dziś to kliknięcie “share” i dotarcie natychmiast do kilkuset znajomych, którzy mogą zrobić w ciągu sekundy to samo. Continue reading