Szkolenie: Formaty Reklamowe w Social Media

Media społecznościowe oferują coraz więcej możliwości skutecznej promocji biznesu, nawet tego najmniejszego. Wybór odpowiedniego kanału, oraz opcji promocji i właściwa optymalizacja wymagają odpowiedniej wiedzy i czasu.

Postanowiliśmy podzielić się nieco wiedzą z właścicielami małych firm, którzy planują działania reklamowe na własną rękę i zastanawiają się który format reklamy na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i LinkedIn warto wybrać by osiągnąć określone cele sprzedażowe.

Podczas dzisiejszego, dwugodzinnego szkolenia poznacie najskuteczniejsze formaty i triki, które pozwolą Wam wyprzedzić konkurencję i tworzyć kreacje, które trafią i zainteresują Waszą grupę klientów docelowych. Continue reading

Instagram dla firm

Mała firma na Instagramie. 5 branż które warto promować na Insta.

Dla social media wyjadaczy ten wpis być może wyda się oczywistością. Jednak rosnąca popularność Instagrama sprawia, że dostajemy sporo wiadomości od właścicieli małego i średniego biznesu z pytaniem czy Instagram będzie dobrym kanałem dla ich firmy?

Postanowiłem przygotować więc krótki przewodnik, kto z całą pewnością powinien wykorzystać Instagrama w promocji swojej firmy, a kto może śmiało odpuścić sobie ten kanał (przynajmniej jeśli nie spełni wcześniej odpowiednich warunków). Continue reading

angażujące posty facebook

6 porad jak tworzyć angażujące posty na Fanpage

Algorytm Facebooka docenia strony firmowe, które publikują wartościowe (choć może lepsze będzie słowo popularne) treści. Takie, którymi Twoi fani chcą się dzielić i chcą na nie reagować. Nie każda aktualizacja którą stworzysz osiągnie efekt wirusowy, ale możesz zadbać o to, by wszystkie miały szansę zaangażować Twoich klientów. Możesz skłonić do rozmowy, polubienia, czy udostępnienia znajomym. Innymi słowy poniżej znajdziesz kilka rad jak sprawić by obok Twoich postów nie przechodzono obojętnie.

1. Zdjęcie i Video

Jak już pewnie wiesz, odbiorcy Facebooka lubią treści wizualne, graficzne, multimedialne. Sięgnij po dobrej jakości zdjęcia, filmy, GIFy czy prezentacje. Continue reading

Przepis na udany Viral Marketing (Marketing Wirusowy)

Social Media zrewolucjonnizowały sposób w jaki marki komunikują się z klientami, oraz przekaz marketingowy od małych jednoosobowych firm po wielkie korporacje. Prostota, bezpośredniość i dynamika. Jednak media społecznościowe to jeszcze jedno bardzo potężne narzędzie promocji firmy w sieci: efekt wirusowy.

Oczywiście Viral Marketing (marketing wirusowy) istnieje tak długo jak istnieje samo pojęcie reklamy. Sto lat temu było to przekazywanie z ust do ust opinii o zaskakujących wydarzeniach/ działaniach marketingowych, dziś to kliknięcie “share” i dotarcie natychmiast do kilkuset znajomych, którzy mogą zrobić w ciągu sekundy to samo. Continue reading